DJ med PA Anlæg & Lys
Stort udvalg i DJ’s – Party DJ’s til Kendis DJ’s
SE FORSLAG, INDHOLD, DATOER OG TILKØB HER:
FORSLAG TIL SETUP
DJ Pakker
DJ til 60 – 100 pers.
- DJ med DJ Anlæg
- Opstiller om dagen
- Anlæg kan benyttes til dinnermusik under middag
- Mikrofon til taler mm. medfølger
- DJ spiller i 4 timer
- Ekstra timer kan tilkøbes
- Pris er inkl. transport, opsætning og nedtagning
Kr. 6.500,- ex. moms
DJ til 100 – 160 pers.
- DJ med DJ Anlæg
- Opstiller om dagen
- Anlæg kan benyttes til dinnermusik under middag
- Mikrofon til taler mm. medfølger
- DJ spiller i 4 timer
- Ekstra timer kan tilkøbes
- Pris er inkl. transport, opsætning og nedtagning
Kr. 8.000,- ex. moms
DJ til 160 – 220 pers.
- DJ med DJ Anlæg
- Opstiller om dagen
- Anlæg kan benyttes til dinnermusik under middag
- Mikrofon til taler mm. medfølger
- DJ spiller i 4 timer
- Ekstra timer kan tilkøbes
- Pris er inkl. transport, opsætning og nedtagning
Kr. 12.000,- ex. moms
INDHOLD
DJ op til 4 timer
- 1 x pult
- 2 x Top højtaler
- 1 x standart lysshow
- Mikrofon
DATOER FOR JULEFROKOST
Kontakt os direkte for ledige julefrokostdage eller andre spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25
TILKØB
Ekstra timer Kr. 500,- ex. moms pr. time
Ekstra timer Kr. 750,- ex. moms pr. time (Ved forlængelse på aftenen)
Tilkøb af lyspakker
Vi hjælper gerne med underholdning og festlige indslag.
Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25
Ønsker I fremvisning af lokalerne og personligt møde?
Hos os har vi i et højt serviceniveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Fremvisning i hverdage mellem kl. 10.00 – 17.00 eller efter aftale på tlf.: 25 55 55 25
Salgs- og leveringsbetingelser
Ved bestilling betales evt. depositum. Det fulde beløb er til betaling senest 14 dage før event.
Ved bestilling sammen med en af vores julefrokoster er salgs- og leveringsbetingelserne for den pågældende julefrokost gældende.
Arrangør & Ansvarshaver
Firmajulefrokoster.dk
Tømmerupvej 42
2770 Kastrup
Tlf.: 25 55 55 25
Email: info@firmajulefrokoster.dk
Firmajulefrokoster.dk ejes af Festportalen ApS. CVR: 39888580 som hvert år formidler flere hundrede firmaarrangementer og events for virksomheder i Danmark.
COVID-19
Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.