Ibiza Julefrokost

Denne julefrokost er det budget venlige alternativ med “Value for Money”

I bliver budt indenfor med velkomstdrinks og snack, inden I sætter jer til bordet med traditionelle danske juleretter. Aftenen inkluderer 3 timers fri blød bar og 1 snaps pr. gæst. Efter middagen spiller DJ’en op til dans med dansegulv og flot lysproduktion. 

Ved minimum 70 gæster kan I booke venue eksklusivt kun til jer.

Ved flere gæster end 35 personer, bliver I seatet i sammenhængende lokaler.

kl. 23.00 bliver der åbnet op for walk ins, så der er garanti for fest og farver. Ønsker I at feste videre i private rammer og/eller tilkøbe drinkspakker efter middagen er dette muligt. 

SE INDHOLD, MIDDAG, BAR OG DATOER HER:

PROGRAM

18:00 Ankomst & velkomstbobler med snack
19:00 Julebuffet serveres
21:00 Desserten serveres 
23:00 Åbnes baren for andre gæster
03:00 Tak for i aften

 INDHOLD INKLUDERET I PRISEN

– Velkomstbobler med snack
– Lækker julebuffet
– Fri blød bar med øl, vine, sodavand og isvand i 3 timer
– Party DJ & lysproduktion efter maden

Pris pr. gæst kr. 699,- ex. moms

TRADITIONEL JULEBUFFET

Menu

Karry Sild med øl æg, kapers, løg og dild
Æg & Rejer
Fiskefilet med Remoulade
Hønsesalat med Bacon
Frikadeller med surt
Flæskesteg med Rødkål
Brød & Smør
Ris a la mande med kirsebær sauce

Specielle ønsker til mad
Husk at oplyse os omkring allergier og gæster med anden madkultur. 

BAREN

VELKOMSTDRINK:
Bobler


FRI BLØD BAR i 3 timer
Øl, vine, sodavand og isvand

DATOER FOR JULEFROKOST 

Spørg for datoer

Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf. : 25 55 55 25

TILKØB

Snaps 1/1 flaske kr. 550,- ex. moms pr. flaske

Spiritus + mixers kr. 600,- ex. moms pr. flaske

Udvidet fri bar i øl, vin og vand frem til kl. 23.00 kr. 175,- ex. moms

 

Vi hjælper gerne med underholdning og festlige indslag.

Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25

Ønsker I fremvisning af lokalerne og personligt møde?

Hos os har vi i et højt serviceniveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Fremvisning i hverdage mellem kl. 10.00 – 17.00 eller efter aftale på tlf.: 25 55 55 25

Salgs- og leveringsbetingelser

Kuverter kan forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter I kontaktes angående evt. endelig reservation.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres 8 dage netto kontant og senest 30 dage inden arrangementet.
Bestilles arrangementet 30 dage inden leveringsdagen faktureres hele beløbet netto kontant. Endeligt deltagerantal kan kun justeres i op- og nedgående retning med 15% op til 30 dage inden leveringsdato. Efterfølgende kan der kun justeres i opadgående retning, indtil 2 uger før.  

Ubrugte kuverter refunderes ikke. Kuverterne refunderes kun ved aflysning af arrangementet fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes.

Arrangør & Ansvarshaver

Ibiza bar
&
Firmajulefrokoster.dk
Tømmerupvej 42
2770 Kastrup

Tlf.: 25 55 55 25
Email:
info@firmajulefrokoster.dk

Firmajulefrokoster.dk ejes af Festportalen ApS. CVR: 39888580 som hvert år formidler flere hundrede firmaarrangementer og events for virksomheder i Danmark.

COVID-19

Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Pris ex. moms
Ønsket lokation
Forventet antal deltagere
SØG EFTER TEKST