Ibiza Julefrokost
Denne julefrokost er det budget venlige alternativ med “Value for Money”
I bliver budt indenfor med velkomstdrinks og snack, inden I sætter jer til bordet med traditionelle danske juleretter. Aftenen inkluderer 3 timers fri blød bar og 1 snaps pr. gæst. Efter middagen spiller DJ’en op til dans med dansegulv og flot lysproduktion.
Ved minimum 70 gæster kan I booke venue eksklusivt kun til jer.
Ved flere gæster end 35 personer, bliver I seatet i sammenhængende lokaler.
kl. 23.00 bliver der åbnet op for walk ins, så der er garanti for fest og farver. Ønsker I at feste videre i private rammer og/eller tilkøbe drinkspakker efter middagen er dette muligt.
SE INDHOLD, MIDDAG, BAR OG DATOER HER:
PROGRAM
18:00 Ankomst & velkomstbobler med snack
19:00 Julebuffet serveres
21:00 Desserten serveres
23:00 Åbnes baren for andre gæster
03:00 Tak for i aften
INDHOLD INKLUDERET I PRISEN
– Velkomstbobler med snack
– Lækker julebuffet
– Fri blød bar med øl, vine, sodavand og isvand i 3 timer
– Party DJ & lysproduktion efter maden
Pris pr. gæst kr. 699,- ex. moms
TRADITIONEL JULEBUFFET
Menu
Karry Sild med øl æg, kapers, løg og dild
Æg & Rejer
Fiskefilet med Remoulade
Hønsesalat med Bacon
Frikadeller med surt
Flæskesteg med Rødkål
Brød & Smør
Ris a la mande med kirsebær sauce
Specielle ønsker til mad
Husk at oplyse os omkring allergier og gæster med anden madkultur.
BAREN
VELKOMSTDRINK:
Bobler
FRI BLØD BAR i 3 timer
Øl, vine, sodavand og isvand
DATOER FOR JULEFROKOST
Spørg for datoer
Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf. : 25 55 55 25
TILKØB
Snaps 1/1 flaske kr. 550,- ex. moms pr. flaske
Spiritus + mixers kr. 600,- ex. moms pr. flaske
Udvidet fri bar i øl, vin og vand frem til kl. 23.00 kr. 175,- ex. moms
Vi hjælper gerne med underholdning og festlige indslag.
Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25
Ønsker I fremvisning af lokalerne og personligt møde?
Hos os har vi i et højt serviceniveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Fremvisning i hverdage mellem kl. 10.00 – 17.00 eller efter aftale på tlf.: 25 55 55 25
Salgs- og leveringsbetingelser
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres 8 dage netto kontant og senest 30 dage inden arrangementet.
Bestilles arrangementet 30 dage inden leveringsdagen faktureres hele beløbet netto kontant.
Ubrugte kuverter refunderes ikke. Kuverterne refunderes kun ved aflysning af arrangementet fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes.
Arrangør & Ansvarshaver
Ibiza bar
&
Firmajulefrokoster.dk
Tømmerupvej 42
2770 Kastrup
Tlf.: 25 55 55 25
Email: info@firmajulefrokoster.dk
Firmajulefrokoster.dk ejes af Festportalen ApS. CVR: 39888580 som hvert år formidler flere hundrede firmaarrangementer og events for virksomheder i Danmark.
COVID-19
Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.