Julefrokost i Hellerup Sejlklub
Oplev en sommerfest på Hellerup Havn
SE FESTPAKKER, MENU OG DATOER HER:
Standard Festpakke 6 timer
- Velkomstdrink
- 3 retter
- Kaffe, the og avec
- Fri øl, vin og vand
- Bordopdækning
- Blomster og lys
Pris pr. kuvert Kr. 620,- ex. moms
Økonomi Festpakke 6 timer
- Velkomstdrink
- Sommerbuffet
- Kaffe, the og avec
- Fri øl, vin og vand
- Bordopdækning
- Blomster og lys
Pris pr. kuvert Kr. 580,- ex. moms
Den Lille Festpakke 4 timer
- Velkomstdrink
- Sommerbuffet
- Kaffe, the og avec
- Fri øl, vin og vand
- Bordopdækning
- Blomster og lys
Pris pr. kuvert Kr. 480,- ex. moms
Den Store Festpakke 9 timer
- Velkomstdrink og snacks
- Sommermenu
- Kaffe, the og avec
- Fri bar i øl, vin, 3 udvalgte cocktails, vand og drinks
- Bordopdækning
- Blomster og lys
- Natmad
- Dj
Pris pr. kuvert Kr. 880,- ex. moms
Eksempel standard festpakke menu
Forret: Fiskeanretning
Hovedret: Helstegt kalvefilet, pommes anna, årstidens
stegte svampe, rodfrugtspuré samt rødvinssky
Dessert: Cheesecake med friske bær og hvid chokolade
Eksempel økonomi festpakke menu
Helstegt kalvefilet med, ristede svampe og rødvinssky
Dampet laks serveret med en beurre blanc, broccoli asparges, grillet citron og dild,
2 typer salat
2 typer kartoffel efter årstiden,
Brød og smør
Kaffe, the og avec samt kage
Eksempel lille festpakke menu
Helstegt kalvefilet med, ristede svampe og rødvinssky
Dampet laks serveret med en beurre blanc, broccoli asparges, grillet citron og dild,
2 typer salat
2 typer kartoffel efter årstiden,
Brød og smør
Kaffe, the og avec
Eksempel store festpakke menu
Forret: Fiskeanretning
Hovedret: Helstegt kalvefilet, pommes anna, årstidens
stegte svampe, rodfrugtspuré samt rødvinssky
Dessert: Cheesecake med friske bær og hvid chokolade Natmad: Aftales indbyrdes
Datoer for Sommerfest
Kontakt vores kundeservice på info@festportalen.dk eller ring til os på tlf.: 42 52 60 60
Tilkøb
Ønsker natmad kan dette aftales efter indbyrdes aftale.
Kun kr. 60,- ex moms pr. person.1 Ekstra time
Ønsker i en eller flere ekstra timer inklusiv drikkevare er prisen kun Kr. 65,- ex. moms pr. person.
Fik I svar på alle jeres spørgsmål?
Ønsker I fremvisning af lokalerne
Salgs- og leveringsbetingelser
Ved reservation, kan pladser kun forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter vores kundeservice vil ringe jer op og aftale om evt. endelige reservation skal foretages.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 30 dage før afviklingen af jeres arrangement.
Bestiller I jeres arrangement senere end 30 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant.
BEMÆRK: Ubrugte kuverter refunderes IKKE, kuverterne refunderes kun ved aflysning af julefrokost fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes!
Arrangør
Arrangør & Ansvarshaver for arrangementet er selve lokationen. Formidlende kontakt er Festportalen ApS, Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup. Email: info@festportalen.dk. Tlf.: 42 52 60 60.
COVID-19
Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.