JULEFROKOST I TUBORG HAVN

Hold årets julefrokost i fantastiske rammer, på Eattoday.

Julefrokosten i Tuborg havn byder på meget smukke lokaler, direkte ned til kanalen i Waterfront. I arkitektonisk flotte lokaler, med højt til loftet og med en suveræn opvarmet terrasse, danner denne venue de perfekte rammer for en overdådig julefrokost. Et helaftens arrangement hvor der bliver serveret lækker klassisk julebuffet med både koldt, varmt og dessertbord samt fri bar. Der med smilende tjener og DJ, nok skal give dit selskab en uforglemmelig aften.

SE PROGRAM, FRI BAR, JULEBUFFET, UNDERHOLDNING OG DATOER HER:

Alt dette er inkluderet i kuvertprisen

  • Champagne som velkomstdrink
  • Stor og veltilberedt 14 retters julebuffet
  • Fadøl under hele arrangementet
  • Gode rødvin og hvidvin under hele arrangementet
  • Div. sodavand under hele arrangementet
  • Kaffe/the til desserten
  • FRI DRINKS BAR efter middagen med fire slags spiritus (22:00 – 02:00)
  • DJ & Natdiskotek
  • Garderobe
  • Loungeområde
  • Opvarmet pavillion udenfor
  • Opdækning
  • Personale
  • Venueleje
  • Slutrengøring

Pris pr. pers. 995,- ex moms.

 

JULEMENU: 

1. servering
– Hjemme marineret sild med rødløg, kapers & dild
– Karrysild med æg & purløg
– Æg med rejer, mayonaise & karse
– Varm røget ørred med æblekompot
– Hønsesalat med ananas, sprød bacon & friske urter

2. servering
– Flæskesteg med sprøde svær & hjemmelavet rødkål
– Rødspættefilet med hjemmerørt remoulade, citron & dild
– Lun leverpostej med bacon og ristede svampe
– Honningglaseret frilands skinke.
– Hjemmelavede frikadeller med syltede agurker
– Fynsk medisterpølse med grov sennep & syltede rødbeder
– Tarteletter med høns i asparges & brøndkarse

Dessert
– Udvalg af gode franske oste
– Ris á la mande m. kirsebær sauce.

Julebuffeten serveres med 2 slags brød

Husk dine kollegaer med specielle ønsker:
Har du en eller flere kollegaer som er vegetar eller veganer, så husk at oplyse os om antal eller evt. specielle ønsker. Ligeledes hvis nogen lider af allergi overfor specielle produkter eller lign.

Baren

Der serveres Champagne Punch som velkomstdrink.

Der er fri blød bar under hele arrangementet, hvilket inkluderer følgende:

Fadøl under hele arrangementet (18.00-02.00)
Gode rødvin og hvidvin under hele arrangementet (18.00-02.00)
Div. sodavand under hele arrangementet (18.00-02.00)

Fra kl. 22.00 til kl. 02.00:
Drinks: Gin & Tonic, Vodka & Lemon, Rom & Cola, Whiskey & Cola, m.fl.

Datoer

DATOER FOR JULEFROKOST 2019:
Kontakt vores kundeservice direkte for ledige julefrokostdage på tlf. 41 57 00 00

 

 

Programmet

18:00 Champagne punch som velkomstdrink, garderobe samt seating
18:30 1. servering af årets julemenu (kold anretning)
19:30 2. servering af årets julemenu (det varme bord)
20:30 Kaffe, te og dessert
22:00 Drinksbaren med sjusser åbner
22:00 Party DJ’en går på og festen begynder
02:00 Tak for i aften

 

Fik I svar på alle jeres spørgsmål?

Hos os får I et højt service niveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Hvis I har spørgsmål, ønsker et skriftligt tilbud, høre mere om vores events, underholdning, forskellige julefrokoster eller andet, så kan I let kontakte os.

Ønsker I fremvisning af lokalerne

Kontakt os på tlf.: 42 52 60 60 eller send os en e-mail på info@festportalen.dk

Salgs- og leveringsbetingelser

Ved reservation, kan pladser kun forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter vores kundeservice vil ringe jer op og aftale om evt. endelige reservation skal foretages.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 30 dage før afviklingen af jeres arrangement.
Bestiller I jeres arrangement senere end 30 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant. 

BEMÆRK: Ubrugte kuverter refunderes IKKE, kuverterne refunderes kun ved aflysning af julefrokost fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes!

Arrangør

Arrangør & Ansvarshaver for arrangementet er selve lokationen. Formidlende kontakt er Festportalen ApS, Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup. Email: info@festportalen.dk. Tlf.: 42 52 60 60.

COVID-19

Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Pris ex. moms
Ønsket lokation
Forventet antal deltagere
SØG EFTER TEKST