Julefrokost på Restaurant Herthadalen

Smukke lokaler midt i skoven – Idyllisk og fredfyldt feststed midt ude i skoven med økologisk mad – Kun 30 minutter fra København.
Hold årets julefrokost i smukke rammer på Herthadalen i Lejre.
Placeret midt i skoven, for enden af Nordeuropas længste og smukkeste allé, med plads til nærvær under middagen og rabalder fest til ud på natten. En historisk sted midt i ingenting og alligevel tæt på København med plads til 200 pers.
Med kærlighed til lokale råvarer og økologi, bliver julemiddagen lavet på råvarer fra lokale aktører og grønt fra egen lokal mark.
Til velkomst bydes en hjemmelavet hvid gløgg med tilhørende sprøde julesnacks på gårdspladsen. Middagen serveres ved jeres eget bord med udsigt til skov og sø, og sluttes af med kaffe/the og julegodter. Efter middagen inviteres til fælles fest i pejsestuen med musik og bar til kl. 02.00. Kl. 01.00 serveres natmad til de sultne og kl. 02.00 kører en
bus med de tilbageblivende til hhv. Roskilde og Holbæk.

Se indhold, program, fri bar, sommermenu og datoer her:

Festpakke 1

  • Velkomst & julesnacks
  • Julemenu – (Drikkevarer u/middag betales efter forbrug)
  • Dessert
  • Kaffe/The
  • Underholdning
  • Natmad
  • Hjemtransport
  • Venueleje
  • Opdækning
  • Gratis garderobe
  • Gratis parkering
  • Imødekommende personale
  • Slutrengøring

Pris pr. Kuvert kr. 650,- ex. moms.

Festpakke 2

  • Velkomst & julesnacks
  • Julemenu inkl. drikkevarer under middagen
  • Dessert
  • Kaffe/The
  • Underholdning
  • Natmad
  • Hjemtransport
  • Venueleje
  • Opdækning
  • Gratis garderobe
  • Gratis parkering
  • Imødekommende personale
  • Slutrengøring

Pris pr. Kuvert kr. 950,- ex. moms.

Festpakke 3

  • Velkomst & julesnacks
  • Julemenu inkl. drikkevarer under middagen
  • Dessert
  • Kaffe/The
  • Underholdning
  • Fri bar i 4 timer (fra kl. 22.00 – 02.00)
  • Natmad
  • Hjemtransport
  • Venueleje
  • Opdækning
  • Gratis garderobe
  • Gratis parkering
  • Imødekommende personale
  • Slutrengøring

Pris pr. Kuvert kr. 1200,- ex. moms.

 

Menuen

Julemenu af økologiske og lokale råvarer

 

Husk kollegaer med specielle ønsker
Har I en eller flere kollegaer som er vegetar eller veganer, så husk at oplyse os om antal eller evt. specielle ønsker. Ligeledes hvis nogen lider af allergi overfor specielle produkter eller lign.

Baren


Gæster der køber pakke 3, har FRI BAR fra kl. 22-02

Fri bar inkluderer vin, øl og vand ad lib samt longdrinks i 4 timer (22.00 – 02.00)

Datoer for Julefrokoster
Kontakt vores kundeservice på info@festportalen.dk eller ring til os på tlf.: 42 52 60 60

Program

18:00 – 19:00: Ankomst med velkomst udenfor
Efterfølgende seating
Julemenu
Kaffe/The og julegodter
22:00: Baren åbner i Pejsestuen
Musik & DJ
02:00: Tak for iaften
Bus kører til Roskilde og Holbæk

Fik I svar på alle jeres spørgsmål?

Hos os får I et højt service niveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Hvis I har spørgsmål, ønsker et skriftligt tilbud, høre mere om vores events, underholdning, forskellige julefrokoster eller andet, så kan I let kontakte os.

Ønsker I fremvisning af lokalerne

Kontakt os på tlf.: 42 52 60 60 eller send os en e-mail på info@festportalen.dk

Salgs- og leveringsbetingelser

Ved reservation, kan pladser kun forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter vores kundeservice vil ringe jer op og aftale om evt. endelige reservation skal foretages.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 30 dage før afviklingen af jeres arrangement.
Bestiller I jeres arrangement senere end 30 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant. 

BEMÆRK: Ubrugte kuverter refunderes IKKE, kuverterne refunderes kun ved aflysning af julefrokost fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes!
Arrangør
Arrangør & Ansvarshaver for arrangementet er selve lokationen. Formidlende kontakt er Festportalen ApS, Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup. Email: info@festportalen.dk. Tlf.: 42 52 60 60.

COVID-19

Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Pris ex. moms
Ønsket lokation
Forventet antal deltagere
SØG EFTER TEKST