Julefrokost på Stauan

Ønsker man en julefrokost i Københavns hyggeligste lokaler på den bedste beliggenhed, er Stauan stedet

StÂuan – Stauan betyder stuen på bornholmsk og det er præcis hvad ejerne, Louise og Anna har skabt. En bornholmsk perle midt i København. Copenhagen Event tilbyder i samarbejde med de to søde piger, privat arrangementer i “stuen”. Booker man sit selskab på Stauan, kan man forvente at de to ejere, vil stå klar med et helt igennem gennemført arrangement, et stort smil og klar til at give deres gæster en oplevelse på ægte bornholmsk manér. Prikken over i´et er stauan´s suveræne beliggenhed, lige ned til
holmens kanal med udsigt til Christiansborg.

SE PROGRAM, FRI BAR, JULEBUFFET, UNDERHOLDNING OG DATOER HER:

8 TIMERS ARRANGEMENTSPAKKE SOM INKLUDERER:

Velkomst bobler

Udsøgt julebuffet med 3 serveringer

8 timers fri bar med øl fra Svanneke bryggeri (vælg frit mellem hanerne)

8 timers fri bar med den angivet rød- og hvidvin samt isvand

4 timers fri bar i longdrink (22:00-02:00)

8 timers fri sodavand

Kaffe & Te til desserten

Venue eksklusivt for dit selskab

Venueleje

Opdækning

Venligt og imødekommende betjening

Slutrengøring

Pris pr. kuvert 995,- ex moms.

OBS ! Stauan kan kun bookes til privat arrangementer med et deltager antal på mellem 35-45 personer.

 

 

Første servering

2 slags sild med tilbehør

Æg og rejer med tomatcreme og citron

Rimmet laks med dild sauce og grillet citron

Lun leverpostej med bacon og stegte svampe

Anden servering

Braiseret andelår med brunekartofler, svesker og æbler Andesauce

Æbleflæsk

Grov medister af frilandsgris serveret med grønlangkål

Hjemmesyltet rødkål

Dessert

Ris a la mande med kirsebær sauce

Husk dine kollegaer med specielle ønsker:
Har du en eller flere kollegaer som er vegetar eller veganer, så husk at oplyse os om antal eller evt. specielle ønsker. Ligeledes hvis nogen lider af allergi overfor specielle produkter eller lign.

Velkomst bobler

8 timers fri bar med øl fra Svanneke bryggeri (vælg frit mellem hanerne)

8 timers fri bar med den angivet rød- og hvidvin samt isvand

4 timers fri bar i longdrink (22:00-02:00)

8 timers fri sodavand

Kaffe & Te til desserten

 

DATOER FOR JULEFROKOST 2019:
Kontakt vores kundeservice direkte for ledige julefrokostdage på tlf. 42 52 60 60

18:00 Velkomst bobler

18:30 Seating – 1 servering

19:30 2 servering

21:00 Dessert, kaffe og te

22:00 Musik, dans og fri leg. Drinksbar åbner.

02:00 Tak for i aften

Tilkøb

Opgradering til cocktail* (22:00-02:00) Pris pr. person 200,- ex moms.

De er mulighed for at afspille egne playliste via iPad 

DJ, udstyr samt opsætning 5500,- ex moms. (22:00-02:00) 

 

Fik I svar på alle jeres spørgsmål?

Hos os får I et højt service niveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Hvis I har spørgsmål, ønsker et skriftligt tilbud, høre mere om vores events, underholdning, forskellige julefrokoster eller andet, så kan I let kontakte os.

Ønsker I fremvisning af lokalerne

Kontakt os på tlf.: 42 52 60 60 eller send os en e-mail på info@festportalen.dk
Salgs- og leveringsbetingelser
Ved reservation, kan pladser kun forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter vores kundeservice vil ringe jer op og aftale om evt. endelige reservation skal foretages.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 30 dage før afviklingen af jeres arrangement.
Bestiller I jeres arrangement senere end 30 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant. 

BEMÆRK: Ubrugte kuverter refunderes IKKE, kuverterne refunderes kun ved aflysning af julefrokost fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes!
Arrangør
Arrangør & Ansvarshaver for arrangementet er selve lokationen. Formidlende kontakt er Festportalen ApS, Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup. Email: info@festportalen.dk. Tlf.: 42 52 60 60.

COVID-19

Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Pris ex. moms
Ønsket lokation
Forventet antal deltagere
SØG EFTER TEKST