Julefrokost på Grand B
Beskrivelse på vej…
Beskrivelse på vej…
SE JULEFROKOSTER, MENU, FRI BAR OG DATOER HER:
Festpakke
8 timers arrangement (18-02)
-
Velkomstdrink
-
Intro til væddeløb samt mulighed for spil på heste( kun på travdage )
- Vælg mellem julebuffet eller bordserveret menu
-
Øl. Vin & vand
-
Drinksbar (22:00-02:00)
-
Dj inkl. ved min 175 gæster.
- Bemandet garderobe
- Lokaleleje
- Slutrengøring
- Fri parkering.
Menuen
Klassisk Julemenu:Marineret sild serveret med løg og kapersHjemmelavet karrysild m/ægGravad laks med rævesauceFiskefilet med grov hjemmelavet remuladeJuleskinke glaseret i honning og Dijonsauceserveres med grønlangkålRosmarinstegt andebrystBraiseret kamsteg med flæskesvær hjemmelavet rødkål og agurkesalatRødkålsalat med rødbeder og hasselnødderKlassisk waldorfsalatUdvalg af forskellig ost med kiks & tilbehørRisalamanden og dertilhørende kirsebærsauceJulemenu 2.Forret på tallerkenGravet Multemed tatarsauce, syltede æbler &danske UrterHovedret på buffetRosmarinstegt andebrysthertil Pomme Fondant,Orangesauce & sauteret grønkål samt portvinsmarinerede sveskerDessert på TallerkenVore egen risalamandemed kirsebærsauce
Husk kollegaer med specielle ønsker
Har I en eller flere kollegaer som er vegetar eller veganer, så husk at oplyse os om antal eller evt. specielle ønsker. Ligeledes hvis nogen lider af allergi overfor specielle produkter eller lign.
Baren
Alle gæster har fri blød bar under hele festen i følgende fra kl. 18.00 – 02.00
- Øl, vand & vin ad libitum hele aften
- Drinksbar (22:00-02:00)
Datoer for julefrokoster
Kontakt vores kundeservice på info@festportalen.dk eller ring til os på tlf.: 42 52 60 60
Program
18:00 Ankomst, Seating og fri blød bar ad. lib.
18:30 Forret
19:30 Hovedretten
20:15 Dessert
22:00 Drinksbaren åbner
02:00 Tak for i aften
Tilkøb
Fik I svar på alle jeres spørgsmål?
Hos os får I et højt service niveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Hvis I har spørgsmål, ønsker et skriftligt tilbud, høre mere om vores events, underholdning, forskellige julefrokoster eller andet, så kan I let kontakte os.
Ønsker I fremvisning af lokalerne
Kontakt os på tlf.: 42 52 60 60 eller send os en e-mail på info@festportalen.dk
Salgs- og leveringsbetingelser:
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 30 dage før afviklingen af jeres arrangement.
Bestiller I jeres arrangement senere end 30 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant.
BEMÆRK: Ubrugte kuverter refunderes IKKE, kuverterne refunderes kun ved aflysning af julefrokost fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes!
Arrangør:
COVID-19
Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.