Julefrokost i Rustic Room

Hold jeres julefrokost i hertet af københavn midt på strædet

Nu har I muligheden for, at holdes jeres julefrokost på lokationen Rustic Room. Lokalerne er fantatiske og stemningsfyldte.
Lokaliteten er placeret centralt i hjertet af indre by.

Er I mellem 40- 50 pers. passer denne lokalitet perfekt til som ønsker at afholde en privat julefrokost med fokust på et godt miljø.

Kontakt os allerede i dag og hør mere om de mange muligheder.

SE INDHOLD, MIDDAG, BAR OG DATOER HER:

PROGRAM

18:00 Velkomstdrink og garderobe.
18:15 Vi byder velkommen og introducerer kort faciliteter, menu og den frie bar.
18:30 1. servering
19:30 Hovedretten serveres
20:30 Dessert og kaffe/te
21:00 musik og dans
01:00 Tak for i aften


Pris pr. person kr. 1.000,- ex. moms

INDHOLD

– Velkomstbobler
– Middag
– Fri blød bar (18.00 – 01.00)
– Drinksbar (18.00 – 01.00)
– Kaffe og te til dessert
– Slut rengøring
– Projektledelse
– Venligt og imødekommende personale

Pris pr. person kr. 1.000,- ex. moms

MIDDAGS FORSLAGMiddagen – Klassisk Jule Menu
Forret: Det ‘kolde’ bord med marinerede sild, karrysild med kapers og løg, leverpostej med sky og karse, fiskefilet med remoulade og citron samt æg og rejer.Hovedret: Flæskesteg med sprøde svær. Hvide kartofler, rødkål, brun sovs og en grøn salat efter årstiden.Dessert: Traditionel Ris a lá mande med lun kirsebærsovs.

BARENFri Blød Bar (18-01) – Øl, vand og vinFri Long Drinks (21-01) Gin & Tonic, Vodka & Lemon, Rom & Cola, Whiskey & Cola, m.fl.

DATOER FOR JULEFROKOST 

Kontakt os direkte for ledige julefrokostdage eller andre spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25

TILKØB
DJ med PA efter middagen fra kr. 6.500,- ex. moms

Cocktail Upgrade (21.00 – 01.00)
3 udvalgte cocktails
Kr. 80,- ex. moms 

Vi hjælper gerne med underholdning og festlige indslag.

Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25

Ønsker I fremvisning af lokalerne og personligt møde?

Hos os har vi i et højt serviceniveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Fremvisning i hverdage mellem kl. 10.00 – 17.00 eller efter aftale på tlf.: 25 55 55 25

Salgs- og leveringsbetingelser

Kuverter kan forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter I kontaktes angående evt. endelig reservation.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres 8 dage netto kontant og senest 30 dage inden arrangementet.
Bestilles arrangementet 30 dage inden leveringsdagen faktureres hele beløbet netto kontant. Endeligt deltagerantal kan kun justeres i op- og nedgående retning med 15% op til 30 dage inden leveringsdato. Efterfølgende kan der kun justeres i opadgående retning, indtil 2 uger før.  

Ubrugte kuverter refunderes ikke. Kuverterne refunderes kun ved aflysning af arrangementet fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes.

Arrangør & Ansvarshaver

Tivoli
Vesterbrogade 3
1630 København
&
Firmajulefrokoster.dk
Tømmerupvej 42
2770 Kastrup

Tlf.: 25 55 55 25
Email:
info@firmajulefrokoster.dk

Firmajulefrokoster.dk ejes af Festportalen ApS. CVR: 39888580 som hvert år formidler flere hundrede firmaarrangementer og events for virksomheder i Danmark.

COVID-19

Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Pris ex. moms
Ønsket lokation
Forventet antal deltagere
SØG EFTER TEKST