Segway Event

Teambuilding og Events med Segways

Segway er det ultimative futuristiske transportmiddel, og nu kan du lave underholdende teamevents overalt i landet.

Arrangement med Segway har den store fordel at alle deltager på lige fod, og vi får 99,5% med hver gang fordi det ikke kræver forkundskaber eller speciel viden/fysik. Derfor egner det sig rigtig godt til større selskaber, hvor alle får en fælles oplevelse af samarbejde, kommunikation og strategi på lige vilkår.

På location har vi bygget banerne før I ankommer – Når I ankommer byder vi på fri drikkevarer (softdrinks) og herefter vil vores instruktør byde velkommen og lave en kort teknisk gennemgang af Segwayen samt sikkerhedsbriefing før vi gør i gang med kernen – at komme op og lære at køre på Segway…

Vi laver så en individuelt tilpasset individuel optræning af alle, hvilket varer et par minutter pr. person indtil vi vurderer hver enkelt kan navigere rundt sikkerhedsmæssigt forsvarligt. Dette plejer at være ganske underholdende – især at se på.

Når alle er sikkert kørende på Segway, deler vi jer i teams med ca. 4-5 personer på hver. Dette er erfaringsmæssigt den optimale teamstørrelse og starter herefter op med at få valgt en ”Teamkaptajn”samt en såkaldt ”Counter” på hvert Team. 

Vi instruktører viser derefter banen ved en gennemkørsel, og herefter testkører kaptajnerne banen under eget teams kyndige vejledning – og alle på teamet får herefter en runde sammen med eget team under kaptajnens instruktion, før vi med et lille taktikmøde på holdet, og præcision af spilleregler starter teambuilding session 1 – en stafetkonkurrence med fokus på kommunikation. 

Herefter er arrangementet bygget op med yderligere en heat/session med fokus på Samarbejde og hvis tiden byder det en Session 3 som finale med fokus på Taktik baseret på det erfarne fra de 2 andre sessioner.Hver session er bygget op, så de bliver mere og mere udfordrende for holdene, herunder nye tilpassede forhindringer, mindquests m.m. 

Vi kårer slutteligt et vinderhold, som løber med æren og hæder fra kollegaerne.

Fik I svar på alle jeres spørgsmål?

Kontakt os på tlf.: 25 55 55 25 eller send os en e-mail på info@festportalen.dk

Salgs- og leveringsbetingelser

Ved bestilling af event faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres 8 dage netto kontant.Såfremt servicen/ydelsen er købt sammen med arrangement eller andet produkt vil eventet følge disse salgs- og leveringsbetingelser.
ARRANGØR OG ANSVARSHAVER
Sommerfest.dk
Tømmerupvej 42
2770 Kastrup

Tlf.: 25 55 55 25
Email:
info@festportalen.dk
Sommerfest.dk ejes af Festportalen ApS. CVR: 39888580 som hvert år formidler flere hundrede firmaarrangementer og events for virksomheder i Danmark.

COVID-19

Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Pris ex. moms
Ønsket lokation
Forventet antal deltagere
SØG EFTER TEKST