Sommerfest på CO-MA Avenue
Beskrivelse er på vej…
SE PROGRAMMET, MENUEN, BAREN OG DATOER HER
Festpakke
Pakke 1
- 7 timers arrangement
- Velkomstdrink
- 3-retters menu
- Vin, øl og vand ad libitum (Under hele middagen) Drinks bar i 3 timer
(Efter middagen)
Pris pr. kuvert kr. 795,- ex. moms
Festpakke 2
8 timers arrangement
- Velkomstdrink
- 3-retters menu
- Bedre vine, øl og vand ad libitum (Under hele middagen)
- Kaffe & te
- Drinks bar i 4 timer
(Efter middagen)
Pris pr. kuvert kr. 995,- ex. moms
Festpakke 3
- 8 timers arrangement
- Velkomstdrink
- 3-retters menu
- Bedre vine, øl og vand ad libitum (Under hele middagen)
- Kaffe & te + Avec
- Cocktail bar i 4 timer
(Efter middagen)
Pris pr. kuvert kr. 1.195,- ex. moms
Festpakke 4 – Luksus
- 8-9 timers arrangement
- Velkomst Champagne
- 5-retters menu
- Rigtig gode vine, øl og vand ad libitum (Under hele middagen)
- Kaffe & te + Avec
- Cocktail bar i 4 timer
- (Efter middagen)
- Luksus natmad
Pris pr. kuvert kr. 1.795,- ex. moms
Menuen
3 retters menu (valgte menu serveres til hele selskabet)Forret
Carpaccio af oksekød med blåbærcoulis, bolsjebeder og syltede agurker
Røget makrel med bladbede, søde græskar, skovsyre og vinaigrette
Fennikelgravad laks med syltede enokisvampe & rugbrødschipsHovedret
Asket Langefilet med kartoffelfondant, skum af jordskokker og beder
Stegt kyllingebryst med jordskokker, porrer, kartofler og velouté
Pocherettorks med blomkål, kompot af tranebær, forårsløg og kartoflerDessert
Chokoladekage med havtorn og hjemmelavetjordbæris
Et udvalg af oste med tilhørende sødt og knas.
Husk kollegaer med specielle ønsker
Har I en eller flere kollegaer som er vegetar eller veganer, så husk at oplyse os om antal eller evt. specielle ønsker. Ligeledes hvis nogen lider af allergi overfor specielle produkter eller lign.
Baren
- Husets gode vine (ikke at forveksle med huset vin som er et generelt begreb) i 8 timer
- Div. øl & sodavand ad libitum
- Drinksbar efter middagen med sjusser
Datoer for Sommerfest
Kontakt vores kundeservice på info@festportalen.dk eller ring til os på tlf.: 42 52 60 60
Luksuspakke
9 timers firmaarrangement på CO-MA Avenue (luksus) med sluttidspunkt 03.00Velkomst cocktail
4 retters menu
Bedre vine ad libitum
Kaffe og og avec
4 timers cocktailbar
Natmad
Pris pr. kuvert Kr. 1.495,- ex. moms
Programmet
18:30 Servering starter
21:00 Kaffe, te og dessert
22:00 Der skrues op for musikken og festen går igang
01:00 Tak for i aften (Festpakke 1)02:00 Tak for I aften (Festpakke 2, 3)03:00 Tak for i aften (Festpakke 4)
Tilkøb
Rom Smagning
Co-ma’s meget dygtige Barchef Pablo Bascuñan, hvis familie selv producere rom. Vil tage jer igennem en sjov og spændende smagning, som både er for de trænede og de helt nye rom elskere.
1 timers arrangement Kr. 325,- ex. moms. pr. pers.
Cocktail kursus
Co-ma’s Cocktail kursus er skabt og udviklet af Barchef Pablo Bascuñan, som har været bartender i snart 25 år. Under kurset lærer man både at shake og bygge sin egne cocktails.
1 til 1 1/2 timers arrangement.
Kr. 295,- ex. moms pr. pers.
Tasting aften hos Co-ma
På både Madsalen og Bistro Avenue, har man mulighed for at få et sær arrangement. Vi tager jer igennem det meste af vores menu kort med små serveringer og dele retter. Hertil serveres der både vin og cocktails under middagen og der vil være indslag både fra køkkenet og bartenderen.
4-6 timers arrangement (Max 24 gæster)
Fra Kr. 795,- ex. moms pr. pers.
Fik I svar på alle jeres spørgsmål?
Hos os får I et højt service niveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Hvis I har spørgsmål, ønsker et skriftligt tilbud, høre mere om vores events, underholdning, forskellige julefrokoster eller andet, så kan I let kontakte os.
Ønsker I fremvisning af lokalerne
Kontakt os på tlf.: 42 52 60 60 eller send os en e-mail på info@festportalen.dk
Salgs- og leveringsbetingelser
Ved reservation, kan pladser kun forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter vores kundeservice vil ringe jer op og aftale om evt. endelige reservation skal foretages.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 30 dage før afviklingen af jeres arrangement.
Bestiller I jeres arrangement senere end 30 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant.
BEMÆRK: Ubrugte kuverter refunderes IKKE, kuverterne refunderes kun ved aflysning af julefrokost fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes!
Arrangør
Arrangør & Ansvarshaver for arrangementet er selve lokationen. Formidlende kontakt er Festportalen ApS, Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup. Email: info@festportalen.dk. Tlf.: 42 52 60 60.
COVID-19
Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.