Sommerfest på Cafe G

Hold årets sommerfest på Cafe G

Beskrivelse på vej…

SE PROGRAM, FRI BAR, SOMMERFEST OG DATOER HER:

Festpakke

  • Velkomstdrink
  • 3 retters menu 
  • Husets rød- rosé og hvidvin i 8 timer
  • Samt øl og vand ad lib i 8 timer
  • Drinksbar kl. 22 – 02 
  • Cocktailbar kl. 22 – 02 (Tilkøb 175,-)
  • Privat lokale
  • Venueleje
  • Opdækning
  • Venligt og imødekommende betjening
  • Slutrengøring

Pris pr. kuvert kr. 750,- ex. moms.

Menuen

Forret
Gravad laks med maltjord, salat, kogte edamame bønner og ræve sauce

Hovedret
Skiver af oksemørbrad stegt i salvie, pomme rissolles vendt med timian, rosmarin. Hertil sauce bordelaise og årstidensgrøntsager.

Dessert
Hjemmebagt chokoladekage med creme fraiche og råsyltede bær.

 

Husk kollegaer med specielle ønsker
Har I en eller flere kollegaer som er vegetar eller veganer, så husk at oplyse os om antal eller evt. specielle ønsker. Ligeledes hvis nogen lider af allergi overfor specielle produkter eller lign.

Baren

Alle gæster har Fri Bar under hele festen i følgende fra kl. 18.00 – 24.00

  • Fri Bar i øl hele aftenen
  • Fri bar i sodavand hele aftenen
  • Efter middagen 4 timers fri bar med følgende drinks (22-02) 
    • Dark and stormy
    • Moscow Mulle
    • Aperol Sprite
    • Gin Tonic

 

Datoer for Sommerfest
Kontakt vores kundeservice på info@festportalen.dk eller ring til os på tlf.: 42 52 60 60

Program

18:00 Ankomst, Seating og fri blød bar ad. lib.
18:30 Forret 
19:30 Hovedretten 
20:15 Dessert
22:00 Baren åbner
02:00 Tak for i aften 

Fik I svar på alle jeres spørgsmål?

Tilkøb

Dj, udstyr samt opsætning 5500 kr ex moms.

Hos os får I et højt service niveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Hvis I har spørgsmål, ønsker et skriftligt tilbud, høre mere om vores events, underholdning, forskellige julefrokoster eller andet, så kan I let kontakte os.

Ønsker I fremvisning af lokalerne

Kontakt os på tlf.: 42 52 60 60 eller send os en e-mail på info@festportalen.dk

Salgs- og leveringsbetingelser:

Ved reservation, kan pladser kun forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter vores kundeservice vil ringe jer op og aftale om evt. endelige reservation skal foretages.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 30 dage før afviklingen af jeres arrangement.
Bestiller I jeres arrangement senere end 30 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant. 

BEMÆRK: Ubrugte kuverter refunderes IKKE, kuverterne refunderes kun ved aflysning af julefrokost fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes!
Arrangør:
Arrangør & Ansvarshaver for arrangementet er selve lokationen. Formidlende kontakt er Festportalen ApS, Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup. Email: info@festportalen.dk. Tlf.: 42 52 60 60.

Comments are closed.

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Pris ex. moms
Ønsket lokation
Forventet antal deltagere
SØG EFTER TEKST