Sommerfest på Grand B

Beskrivelse på vej

Grand B

SE SOMMERFEST, MENU, FRI BAR  OG DATOER HER:

Festpakke 

8 timers arrangement (18-02) 

*Sælges kun til et selskab på min. 75 gæster
  • Velkomstdrink
  • Intro til væddeløb samt mulighed for spil på heste( kun på travdage )
  • Sommerbuffet
  • Øl. Vin & vand 
  • Drinksbar (22:00-02:00)
  • Dj inkl. ved min 175 gæster.
  • Bemandet garderobe
  • Lokaleleje
  • Slutrengøring
  • Fri parkering.
Pris pr. Kuvert 880 kr ex moms
 

 

Menuen

Sommerbuffet
 
Vores egen hjemmerøgede laks med sauce verte & årstidens rå marinerede grønsager 
 
Grønne asparges m/ skaldyrssalat 
 
Carpaccio af okseinderlår med rucola og parmesan
 
Spinatsalat med feta, pære & pinjekerner 
 
Hjertesalat med citron, kirsebær & sherrytomater 
 
Timian stegte små danske kartofler 
 
Pommes souffle med danske urter 
 
Langtidsstegt kalvetyksteg 
 
Unghanebryst stegt med lime & rosmarin
 
Tung Chokoladekage med frisk jordbær 

 

Husk kollegaer med specielle ønsker
Har I en eller flere kollegaer som er vegetar eller veganer, så husk at oplyse os om antal eller evt. specielle ønsker. Ligeledes hvis nogen lider af allergi overfor specielle produkter eller lign.

Baren

Alle gæster har fri blød bar under hele festen i følgende fra kl. 18.00 – 02.00 

  • Øl, vand & vin ad libitum hele aften
  • Drinksbar (22:00-02:00)

 

Datoer for Sommerfest
Kontakt vores kundeservice på info@festportalen.dk eller ring til os på tlf.: 42 52 60 60

Program

18:00 Ankomst, Seating og fri blød bar ad. lib.
18:30 Forret 
19:30 Hovedretten 
20:15 Dessert 
22:00 Drinksbaren åbner
02:00 Tak for i aften 

 

Tilkøb

 
Mulighed for opsætning af fiktivt travløb med banespeaker og gæsterne som kuske. Fra 165,- pr. gæst.
 
Natmad 55,- pr. gæst
Fik I svar på alle jeres spørgsmål?

Hos os får I et højt service niveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Hvis I har spørgsmål, ønsker et skriftligt tilbud, høre mere om vores events, underholdning, forskellige julefrokoster eller andet, så kan I let kontakte os.

Ønsker I fremvisning af lokalerne

Kontakt os på tlf.: 42 52 60 60 eller send os en e-mail på info@festportalen.dk

Salgs- og leveringsbetingelser:

Ved reservation, kan pladser kun forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter vores kundeservice vil ringe jer op og aftale om evt. endelige reservation skal foretages.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 30 dage før afviklingen af jeres arrangement.
Bestiller I jeres arrangement senere end 30 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant. 

BEMÆRK: Ubrugte kuverter refunderes IKKE, kuverterne refunderes kun ved aflysning af julefrokost fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes!
Arrangør:
Arrangør & Ansvarshaver for arrangementet er selve lokationen. Formidlende kontakt er Festportalen ApS, Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup. Email: info@festportalen.dk. Tlf.: 42 52 60 60.

Comments are closed.

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Pris ex. moms
Ønsket lokation
Forventet antal deltagere
SØG EFTER TEKST